Storing melden

Als erkende installateur kunt u bij storingen een bezoek van een Intergas servicemonteur aanvragen. U kunt een e-mail sturen naar planning@intergas.nl. met de onderstaande gegevens. Er wordt na de melding telefonisch contact opgenomen met uw klant om een afspraak in te plannen.

Uw Intergas klantnummer en/of volledige klantgegevens (naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, mailadres en KVK-nummer).

Adres eindklant:

  • Naam
  • Straat + huisnummer
  • Postcode + woonplaats
  • Telefoonnummer(s)
  • Mailadres

Wij gebruiken het e-mailadres/telefoonnummer van uw klant om hem/haar te informeren over het servicebezoek.

  • Type ketel
  • Storingscode
  • Toelichting storing
  • Serienummer

en/of

  • Type warmtepomp
  • Storingscode I
  • Storingscode 2

De foutcode van uw warmtepomp kunt u uitlezen in de webUI

  • Toelichting storing
  • Serienummer binnen- en buitendeel
  • Afbeeldingen/locatie binnen- en buitendeel warmtepomp.
  • *Is de Xtend via de Wifi gekoppeld? Ja/Nee

*Voor een snellere en betere service vragen wij u uw Xtend te verbinden met Wifi