Klantenservice

Veelgestelde vragen

Mijn app geeft aan dat ik geen verbinding heb, wat is er aan de hand?

Problemen met de verbinding kan meerdere oorzaken hebben, zo kan het liggen aan de verbinding met het internet of aan de verbinding met de ketel. De lampjes op de gateway geven hiervan een aanduiding. In onze storingswijzer kunt u de verschillende verbindingsproblemen en de daarbij horende oplossingen vinden.

  Bekijk storingswijzer

Hoe controleer ik de waterdruk op mijn Intergas cv-ketel?

De druk is op het servicedisplay af te lezen wanneer het toestel is uitgeschakeld. Indien de druk tijdens normaal bedrijf lager wordt dan 0.5 bar dan zal deze knipperend op het display worden getoond.

Hoe koppel ik de Incomfort gateway aan mijn ketel?

Voor een volledige installatie kunt u de stap-voor-stap uitleg uit onderstaande video bekijken.

Ik heb geen warm water, wat kan ik doen?

Het tapwater wordt niet of onvoldoende warm:

  • Zet de warmwaterkraan verder open.
  • Stel de tapwatertemperatuur hoger in. Bekijk het bedieningsvoorschrift van uw toestel om te zien hoe u dit zelf doet.

Bij herhaling of andere storingen raadpleeg altijd uw installateur.

Ik zie storingscode 4 op mijn ketel, wat betekent dit?

Storingscode 4 geeft aan dat er geen vlamsignaal is gevonden. Controleer of de gaskraan is geopend. Is dit niet het geval draai deze dan open. Druk na het openen op de reset-toets. Hierna zal het toetsel weer in werking treden.

Is de gaskraan wel geopend, maar ziet u nog steeds storingscode 4, raadpleeg dan uw installateur.

Waar gaat je vraag over?